25 Eylül 2009 Cuma

Minder Ve Yastıklar Hakkında Hadisler

Minder Ve Yastıklar Hakkında Hadisler
Ravi : Aişe
Hadis : Resulullah (sav)`ın minderi deridendi ve içi hurma lifiyle dolu idi.
HadisNo : 5300


Ravi : Cabir
Hadis : Resulullah (sav)`a evde (bulunması gereken) yataklar zikredilmişti. Şöyle buyurdular: "Kişinin kendisi için bir yatak, kadın için bir yatak, misafir için bir yatak lazımdır. Dördüncü yatak şeytanadır."
HadisNo : 5301


Ravi : Cabir İbnu Semüre
Hadis : Resulullah (sav)`ın bir yastığa solu üzerine yaslandığını gördüm.
HadisNo : 5302


Ravi : Ebu`l-Melih
Hadis : Babası (ra)`ndan anlatıyor: "Resulullah (sav) vahşi hayvanların derilerinden yaygı yapılmasını nehyetti."
HadisNo : 5303

Ravi : Utbe İbnu Abdi`s-Sülemi
Hadis : Resulullah (sav)`dan beni giydirmesini talep ettim. Bunun üzerine bana iki parça hayşe (adi keten) bezi giydirdi. Kendimi, bununla arkadaşlarım arasında en iyi giyinmiş gördüm.
HadisNo : 5304

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder