19 Eylül 2009 Cumartesi

Kadın Sahabilerin Faziletleri - Aişe (ra) Hakkında Hadisler

Kadın Sahabilerin Faziletleri - Aişe (ra) Hakkında Hadisler

Ravi : Aişe
Hadis : Resulullah (sav) bana: "Ey Aişe! İşte Cebrail! Sana selam ediyor" dedi. Ben de: "Ve aleyhisselamu ve rahmetullahi ve berakatuhu!" dedim. Resulullah benim görmediğimi görürdü.
HadisNo : 4486

Ravi : Ebu Musa
Hadis : Resulullah (sav)`ın Ashabı olan bizlere her ne zaman bir hadis müşkilat arzedecek olsa, hemen Hz. Aişe`ye sorardık, o bize bu hususta mutlaka bir bilgi sunardı.
HadisNo : 4487

Ravi : Ebu Vail
Hadis : Hz. Ali (ra), asker toplamak için Ammar İbnu Yasir ve Hasan İbnu Ali (ra)`yi Kufe`ye gönderince, Ammar halka şöyle hitab etti: "Ben de biliyorum. O (Hz. Aişe), dünyada da ahirette de Peygamberimiz (sav)`in zevcesidir. Velakin Allah sizleri imtihan ediyor. Kendisine mi, yoksa, Aişe`ye mi tabi olacaksınız?"
HadisNo : 4488

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder